Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 30 October 2011 | 07:18 | 0 Atasinchi
assalamualaikum :)) , jwab dluw salam yana tuhh :)) ! oke hai smua , thanks coz rjen snggah at blog yana yg serba simple nihh ^.^ , ta taw lhaa mood yana ape erk ? ntaa malas nak pikir ! umi trkjut tdie masuk bilik yana tga tegok yana nanges ! ahahahahaha betul II yana mang kememeh :'( .. mudah tersentuh , mudah terluka , mudah di pujuk .. ermm ntaa lhaa .. yana rase dhaa cukup fed up ! yana taw dia bace smua entry post at blog yana .. and dia akan tnye .. yana sndrie ta taw nak jwab ape .. prlu kew stiap arie yana nges ? prlu ker stiap arie yana jadik cm org yg ilang akal ? yana tga demam nihh ~_~ .. mybe sbb arie sabtu arie tuhh kena ujan ! ermm ta ape ta ape .. law mati sekali pun yana lebih rela ! serius yana ckap yana ta kesah law nyawa yana di cabut #ape aku mrepek ~_~ .. bole yana ikud atok yana ! rndu atok .. law atok ader yana akn story dgan atok .. inat mase kecik kecik dluw .. atok dngar smua crita yana ! law atok maseh idup mcty dia tga dngar crita yana dgan dak uew ! sape lhaa yana pade dia ? kwan ? adek ? musuh ? tempat ilang bosan ? ahhh nta nta .. yana ta taw ! yana sedihh cgat .. ta taw nape .. ta leh stop nges ..  yana prlu sesorg tuk dngar masalh yana :)) , yana tegok dia rpat dgan kwan bek yana ! mcti lhaa yana jeles .. atoii aii iyer pun ! masalah kan ? aptb ! yana nihh BODOH , kuat cmburu cgat ! ermm nta nta , ta taw nak ckap ape .. ermm dluw yana pena rase smua nihh .. ta kan nak kena rase agie kudd ? OMG ! ta snggup yana ^,^ , sorie saya taw awak mara saya wat status cm uew dlam MUKA BUKU , saya ta bnci awak lhaa ! saya syg awak .. just cara awak buat saya mara+jeles >.< ! saya syg awak tuhh sbb saya jadik cm nihh .. oke lhaa pas nihh saya ta nak taw ! ta nak amik taw ! ta nak pikir ape ape yg buruk sal awak ! oke fine :))



 ~ ! wink wink ! ader laki nihh kan dia ckap dia syg yana , dia suke yana , dia nak tnggu yana .. ergghh yana ta kenal dia pun ! dak jauh sane ! ermm awak kite kwan jek k .. saya ta nak ckap ape ape tntang ape yg awak ckap at saya ! ta nak jwab ape ape :)) , saya dhaa ade CAPITAL D saya and saya ta suke jnji ape ape law saya ta mmpu tunai kan .. >.<


awak CAPITAL D , saya syg awak taw ! xD
okebai ta der idea ! malas nak bebel pnjang pnjang >.<
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google