Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 28 October 2011 | 05:04 | 0 Atasinchi
ehem ehem ! assalamualaikum ! :)) jwab salam yana tuhh ta bek ta jwab >.<
today ? ermm seronox lhaa jugax ! pagipagi ader inbox dlam fb , yana dhaa mule wat muke gini :))  ahaha sukesuke .. tengs for de answer >.< syg awak padatpadat taw ! saya taw awk akn blas .. hee , sbelah ptang vchat dgan lyn , dgan my cute fwen n somebody .. ermm malu+seronok+gile+sewel .. ahahahaha penat
melayan kaw org smua taw ! ahahahaha .. betull sakai kan saya .. ergghh rmbut nihh nak ptong but syg lhaa ... aww >3 ahahahaha .. ta mau lhaa ptong dhaa 2taun kite bela rmbut nihh spaye dia pnjang .. ihikihik .. yana
still pelix tapie benar ! ahahahaha tuhh lhaa jwapan dia uwhh wat yana pelik , tpie benar sgat lhaa jwapan dia uew .. apeape jek lhaa awk ! malas nak pkir nnti saya gak yg saked hati :)) hee ta mau saked ati lhaa ...
yana nak epi epi jek arie nihh nak buat muke gini jek ^.^ ahahahaha comel ta ? ahaha ta comel suda ..
betull yana rase mcm malas jek nak on9 fb agie .. cm dhaa ta der mkne lhaa .. erghhh saba jek lhaa kan !
ermm smpai bile awak nak sorok saya darie kwan kwan awak ? saya taw saya ta cntek kan ? saya taw
saya ta perfect cm kwan kwan awak dlam MUKA BUKU tuhh ! ergghh wat eva lhaa awak .. yana nak
epi arie nihh ! ta mau sedih sedih .. nges nges >.<



smua nihh mimpi ker awak ? saya nihh sape pade awak ? oke fine ! saya taw saya ta perfect ! it'ok :))



betull ! saya ikhlas dngan awk ! saya ta taw nak kate aper agie arn ! :)) awak bestie terbaek saya ! syg awak se padatpadat yg mampu ! ngeee xD



okebai ! no more idea nak tecurah ! nihh pun dhaa ckup tercurah pun ! wee >.<
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google