Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 9 November 2011 | 08:58 | 0 Atasinchi
assalamualaikum readers .. miss cgat cgat dekad blog nihh ~_~ .. baper arie nihh rase malas ler pulak na berceloteh ! soo wat ta pndang jek blog nihh ! oke#na gune ayat kasar .. tdie pagie aku lawan netball dekad SAB ! jgan tnye menang or kala ? conferm lerr kala erk ! ahahaha -,- ! sian an ? balek drie sukan tdie ckgu aku anta .. tapie sbelum balek uew ckgu aku bwak aku dgan kwan kwan aku makan dekad kedai asam pedas ! oke ler , sedap .. tapie aku ta selera ..#masalah pmpuan dtang smua ta selera .. balek uew ckgu anta smpai depan pintu pagar uma aku #pasan cam anak dato ler , ahaha ! oke arie nihh jek puas aku mcj dgan CAPITAL D #oke jgan jeles ! :)) tapie dlam seronok seronok uew ader gak bnde yang buat aku geram ler ! suh aku on9 MUKA BUKU , inat an naper ! upe nye .. ahaha status kaw upe nye .. CONGRET lhaa .. sweet ler kan ? oke pas uew sbelah ptang uew ak lepak PANTAI LEKA lepas an bosan ! oke aku ajak CAPITAL D turun pntai .. wahh dia snggup dtang ler , wlau jauh cgat .. syg kaw .. ahaha ! seronok lhaa #kwan aku ckap kaw comel ^.^ ! bangga ta ? ahaha ta payah na bangga ler -.- .. dlam 1 arie nihh cam cam prkare jadik .. mang ujian idup , suratan idup mang cam uew kan .. TERIMA DENGAN IKHLAS :))

tdie kite cam nihh ker ? ta ler .. jarak jauh tuhh ! ahahaha xP


oke lerr aku pun dhaa blurr na celoteh aper ! soo sampai sini jek lhaa k !
okebai ! tatatititutu :))
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google