Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 20 February 2012 | 04:11 | 0 Atasinchi
Hyee Peeps, haha tergelak bile bace tajuk blog aku kali niyy :) jyeah! Aku nak lupe yang lame and nak mula kan hidup baru. Semua nak baru tahu! Sejujur nya aku tak mampu nak melupakan seorang lelaki yang dhaa buka pintu hati yang 8 bulan menyepi dari couple. Thanks awak singgah dalam hidup kite walau sekejap. Thanks juga sedar kan kite yang bukan semua lelaki itu sama :) Awak ubah segalanya tahu! Rindu sgat dekat kau keding, kite kawan kan? Jyeah, wee are friends.

Tahun niy aku dhaa Form4, umur 16tahun ^^ terasa tua kan? Hahaha :PP. Tak ape lhaa, nak belajar betulII, nak buad azam yang baru niy. Azam nyee nak belaja dengan tekun and dapat keputusan yang Terbaek :D.

Satu lagi benda baru yang aku dapat ialah Pakwe baru, haha sebenar nyee bukan pakwe baru kite orang penah couple selama 1tahun lebih and putus sebab ape pun tak ingat. After that kite kawan balek tau ^^, last last dia ajak aku couple semula sebab Sayang dia pada aku. Wahh Sweet nyee awak Biyy. Oke saya akan cube syg awak mcm mane awak syg saya :). Promise niyy :D.

And Lastly nak ubah perangai yang agak kebudak budak kan ini :'D. Cewah budak lhaa sgat kan, oke memang budak pun. Budak Pra Matang :PP. Nak be matured meyhh :)

oke lhaa Sayang, byee :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google