Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 25 October 2012 | 15:34 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum readers semua.Dah lama aku tak singgah  kat blog yang dah usang nih.Al-maklumlah aku busy dengan SPM kan.Ehh masuk hari nih kan tinggal lagi 11 hari lagi je kot.Nak tahu apa perasaan aku? Aku excited sangat nak exam.Haha taktau lah kenapakan.Aku hope perasaan aku nih akan terus kekal sampailah aku MERDEKA nanti.Sebabkan bila aku takut,aku macam tak tenang je.Nervous semacam je.Better macam nih je.Aku happy nak exam tapi senjata kenalah cukupkan.Kankan *muka comel* Mampushhh!!!

Hari nih kan aku tak tidur lagi sebab petang semalam aku dah puas bermimpi pasal kawan aku.Aku mimpi kawan-kawan kelas aku.Then ada kawan aku Lynie,amoi lah juga,datang kat aku sambil bagi something kat aku.Macam ada note.Tapi aku lupa apa yang dia tulis tuh.Hari semalam,aku dapat call dari kawan aku yang Lynie excident kat Malacca katanya.Teruk ke? Jari kelingking dia patah.Tu lah  g Malacca tak ajak kan.Haha kan padah.Maybe mimpi aku tuh ada makna agaknya.Sorrrrryyy Lynie tak dapat jadi Superman kau.Nasib baik kau tak teruk.Kang nak g seminar tak dapat,lagi dah dekat nak exam.Makanya,bawak motor tuh ingat dunia k.

Itu salingan je k pasal hari semalam.Pagi nih kan,aku terbangun dari tidur dan terus pikir pasal si Sofia tuh.Ehh kenapa ek? Aku macam risau je.Aku pun bagilah dia essay.Yana suka sangat aku tulis essay kat dia.Aku terbawak sampai kat Sofia.Then,aku teruslah log in Facebook Sofia.Teringin nak baca conversation dia.Wowwww!!! Tak boleh marah k.Itu hanya kawan FB je.Yana ingatkan aku masa kitorang couple.So,aku pun jadilah macho je.Lantaklah kan.Tapi macam tak baik je baca peribadi orangkan.Aku nih siapa je pada dia kan.Openlah satu conversation.Ouhhh dia dengan kawan dia je.

Scroll punya scroll.Stop kejap.Ada mentioned nama aku lah.Baca-baca terus aku rasa macam sedih sangat.She called me "lembab".WTF??? Apa yang dia fikir kat aku? Aku nih lelaki jenis apa kat mata dia? Seriously,aku terkejut sangat bila terbaca conversation dia.Banyak lagi yang dia kata kat aku tapi takpelah,dah mulut dia camtukan.Aku tak boleh nak halang dia cakap aku apa.Gedik ke,Lembab ke,asalkan aku tetap cintakan dia.Cintakan dia? Aku nih bodoh kan.Aku cintakan pada orang yang tak cintakan aku.

Awk,nape awk tak penah nak serious dengan saya? Awk nak permainkan saya lagi ke? Kalau betul awk takda perasaan pada saya,please bagitahu secepat mungkin sebelum saya cinta mati pada awk.Dari pertama saya kenal awk,saya rasa awk nih baik sangat.Awk mesti boleh bahagiakan saya nanti kan.Tapi,kenapa awk macam ni.Awk,saya pada awk apa? kawan? si lembab? Even awk cakap camtu pun,saya tak penah serik nak sayangkan awk.Setiap hari saya rindu awk.Saya nak tengok awk berubah.Tapi betul cakap orang,memang susah kita nak ubahkan perangai kita untuk si dia.Sebab tuh awk susah sangat nak berubah.

Saya suruh awk berubah untuk kebaikan kita awk.Kalau bukan utk kebaikan kita pun,utk kebaikan awk dengan lelaki lain.Saya tak kesah awk tak bahagia dgn saya tapi saya nak ubah perangai yang sekarang nih.Saya yakin sangat 80% lelaki akan cakap awk pelik sebabkan perangai awk tuh.Awk,saya nak tegor awk tapi saya tak berani lagi.Nanti awk marah saya.Awk kan tak boleh kena tegor.Setiap hari saya doa supaya hubungan kita kekal.Saya doakan Yana sekali supaya Allah bukakan mata dia sebab dia tak nampak pengorbanan saya lagi.Saya harap Yana akan dapat peganti saya nanti.Lagi perfect dari biy.Kan sayang.Haha rindu panggilan tuh.Tapi sekarang panggilan kitorang biy ayg.Kan ayg comel :)

Aku tak faham kenapa dia cakap aku lelaki yang pelik.Salah ke sweet dengan dia? manja dengan dia? merajuk dengan dia? Ayg,biy buat semua tuh sebab biy nak tengok sejauh mana cinta ayg pada biy.Kalau ayg betul sayangkan biy,mesti ayg akn faham dengan biy.Ayg akan pujuk biy even biy saja nak merajuk.Kenapa biy selalu sweet dgn ayg? sebab biy nak ayg rasa apa yang couple lain rasa.Diorang sweet dengan relay diorang.So,biy nak buat lebih dari diorang sebab ayg mesti nak macam diorang jugak kan.Tapi.......ayg marah biy.Kenapa? ayg cakap biy *****.Biy hanya mampu senyum je.Tak sanggup nak marah ayg.Mungkin sebelum nih takda lelaki yang buat macam nih pada ayg,tu yang ayg rasa pelik + janggal.Benda nih semua biy selalu buat pada Yana.Biy sanggup meet dia jauh-II then bagi alasan dgn parent nak g uma member kejap.Biy buat video utk dia sempena relay kitorang yang ke 2 bulan.

Kenapa biy nak buat semua nih? sebab biy nak jadi orang yang paling perfect dalam diari hiduo ayg.Yana,kalau tuh pun awk masih tak nampak pengorbanan saya,bila saya dah takda nanti awk mesti akan tau.Tapi kalau lepas nih ayg nak tinggalkan biy,takpe.Biy redha je kalau tu kehendak ayg.Ayg yang pilih jln camtu.Istilah mudah "Takde jodoh".Biy dah try nak pertahankan hubungan kita,tinggal ayg je yang nak atau takna.Fikir ea..

Yana,cinta itu bukan mudah kita nak binakan.Kadang-kadang cinta nih macam main monopolykan.Kita dapat giliran kita untuk menentukan nasib kita.Bila kita gagal dapat apa yang kita nak,kita akan terus cuba dan cuba.Bila kita dah sewa tempat tu,kita mesti takna bagi orang lain masuk tempat kita kan.Sebab tu kawasan kita.Siapa yang masuk,kena denda kan.Jadi,kita mesti kukuhkan cinta kita dengan nilai kejujuran dan setia.Bila cinta kita dimasuki orang lain,kita mesti kukuhkan dengan pertahankan cinta kita.Bukan bagi orang tuh masuk dalam cinta kita.Bila kita gagal,jangan rasa putus asa malah terus bangkit sebab peluang masih ada depan mata kita :)

Ehh korang.hari nih raya kan.Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua umat islam yg menyambut hari raya nih.Jom korban ea.Jangan tak g sembahyang pulak korang.Lepas nih aku kena kurangkan online kalau boleh nak stop untuk 1 month nih sebab nak date dengan awek aku.Siapa? SPM lah <3 Semoga aku akan tenang semasa dalam dewan tuh.Aku minta maaf kalau ada tercalarkan hati korang k.Papai.Salammm.... *Aku suka essay*

Credit by Faris Zainurin
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google