Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 11 November 2012 | 18:13 | 0 Atasinchi

Assalamualaikum korang,mulakan hari korang dengan aktiviti yang berfaedah k.Taulah ramai yang tengah holiday sekarang nih kan.Kecuali budak SPM yang macam aku nih je.Exam tak habes lagi.Ada lagi 5 papers.tak sabar nak tunggu 6 DEC nih.Last paper!!!! Apa aku nak buat ek lepas habes paper Ekonomi petang tuh.Bakar sekolah? Bakar motor? Yang penting malam tuh nak tengok movie Strawberry Cinta.Ea? Best ke tak kan.Asalkan nak merdeka.Then,nak ngecek umi abah nak amek lesen kereta.Kalau dapat kan,Alza dengan Livina tuh aku punya lah.Tak main naik motor pulak.cehh.Aku ingat kalau dapat lesen kereta tuh,nak bawak gf aku jejalan.Tapi aku macam takde gf je sekarang nih.Si Sofia tuh pun macam tak serious dengan aku.So,aku keliru sangat.Lepas nih kalau dia mintak break lagi,aku on je lah.Aku dah tak caya kat perempuan lagi sekarang nih.Semua mainkan perasaan aku je.Nak jadi gay lah,eh boleh ke? hahaha gilos ke camtu.Aku waras lagi lah just lepas nih takna couple lagi.Bosan pun bosan lah.

Okay morning korang.Pagi nih aku baru baik demam.Dah dua hari aku demam.Aku ngadu kat gf aku kena nganjing balik.Bengang je.Baru nak manjaII,kalau tak kuranglah sikit demam aku nih.Sampai hilang mood aku.Demam aku makin teruk bila aku tau teddy aku dah married.Woww!!!! Biar betul kan? Malam sebelum aku tengok tuh aku buat dia merajuk.Dia nak merajuk 2 tahun.Lama tuh comel.Balik tuh aku tergerak hati nak online.Tengok dia ada post kat wall aku.Comel sangat post tuh."Okayyyyyyyyyyyyyyy. Aku merajuk dengan budak buncit nih selama 2 tahun. Eh? Yaaaaaaaaaaaa. Nah hamekkkkkkkkkkk penumbuk nie !" Tergelak aku baca post dia.Aku baru nak post kat dia.Married to Farhan Hyou Rin? Woww!! Biar betulkan.Kenapa dia buat kau camtu Faris? Dia kata dia sayang kau,takna tinggalkan kau,sanggup tunggu kau tapi kenapa dia terima ex dia balik.Dah tau ex dia penah sakitkan hati dia kenapa dia nak terima jugak? Kalau hati dah sayang,takkan nak lepaskan orang yang penah kita sayangkan.Takpelah Faris.Kau dah try macamII nak dapatkan hati dia tapi dah tu bukan jodoh kau,accept je lah kan.Malam tuh aku takutII nak text dia,nak call dia semua.Aku kena game ke? Lantaklah.Memang perempuan semua suka game aku.Tahniah lah wahai kaum Hawa kat luar sana tuh.Cukup rasa hebatkan.Lepas nih aku takkan percaya kat perempuan lagi lah.Cukuplah semua nih.Penat aku serious dengan perempuan selama nih.SiaII aku keluarkan air mata aku untuk perempuan.Biarlah lepas nih aku single ke apa.Takdalah rasa sakit hati sedih ke apa.Biarlah kawan je,jadi kawan biasa.Kawan yang takda bagi harapan kat aku lagi.
Aku dah penah nak usha perempuan nih.Pantang kena ngayat dengan laki yang handsome,macho,comel semua terus melt dengan laki tuh.Then carilah point nak break dengan bf dia.Nanti bagilah alasan bf kau curang,chat dengan perempuan lain.Aku dah cukup masak dengan semua perangai perempuan nih.Tapi aku tak penah rasa nak give up ubah diorang.Kali nih aku nak stop.Nak berubah jadi yang duluII.Teruk mungkin.Tarikh 11/11 memang tarikh yang takkan dapat aku lupakan.Aku hilang dia.Kalau dulu aku hilang Yana dah gila macam hilang isteri,tapi sekarang aku hilang dia,aku kena rilek je.Aku tau kalau aku buat macam nak dapatkan Yana dulu,memang takkan dapat dia.Aku cukupII bangga dengan diri aku dulu sebab tak kenal erti penat dan give up nak dapatkan Yana balik.Aku penat kejap then aku teruskan lagi kejar Yana.Last tak dapat jugak.Even aku tak dapat dia,aku happy dengan dia sebab dia dah tunaikan permintaan aku iaitu jumpa dengan dia.Now,dia dah ada bf pun.Itulah perempuan kan,senang je dapat peganti.Taulah ada rupa bestlah kan.So,lepas nih aku nak chill je.Perempuan nak cakap aku sombong ke apa lantaklah.Penat nak jaga hati perempuan.Siapa yang macam aku nih kita senasiblah tapi ada hikmah kenapa ALLAH buat semua nih pada kita.Aku redha je.Biarlah phone nih senyap je.Kecian dia penatkan.Nak rehat jugak.
As a conclusion,semoga korang bahagia k.Janganlah cari aku lagi sebab aku takna harapan palsu kau tuh.Kau dah kecewakan aku dua kali Izza.Aku harap kalau aku dah bagi kau peluang lagi,kau betullI berubah tapi kau cuma nak lembutkan hati aku je.Kau tak kecian kat aku kan.Faan,kau janganlah sakitkan hati Izza tuh lagi ea.Kau dah dapat dia balik,so jagalah bebaik k.Dia sayang sangat kat kau,tuh sebab dia terima kau lagi even kau dah mainkan dia dulu.Please bahagiakan dia.Aku takna tengok dia sedih je.btw goodluck SPM k.Tak terlambat lagi kan.





Written by : Faris Zainurin
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google