Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 19 March 2012 | 04:10 | 0 Atasinchi
Hari niy 19/3/2012 pukul 6.20 lebih sikit gitu. Afiq melamar aku, sumpah terharuu gilee. Walau pun dia malu2, tapi tuh dhaa jadi kenangan buat aku. Aku harap kitee kekal sampai bile2, aku nak cakap ILOVEYOU, tamau curang oke sayang. Kau curang siap kau sampai lubang cacing aku cari kau tau xD. Thanks sebab hadir dalam hidup aku, aku tana kau jadi macam ex2 aku yang tak gune tuh. Aku nak kau jadi yang terbaek buat aku, terima aku seadanyee. Oke finee tuhh jea na cite, otak aku blurrrr --'

*dia yang aku sayang :']
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google