Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 8 April 2012 | 21:39 | 0 Atasinchi
19/3/2012 awak lamar saya untuk jadi GF awak. But bnde tu ta lama kan. 31/3/2012 awak tinggal kan kite mcm tuh jea. Tak reply txt, ta answer call. Tetibe bile last kite try call, peremuan yang angkat, perempuan tuh maki2 saya. Ya Allah mengalir air mata niy. Allah jea tahu brtapa saket nyee hati saya time tuh. Allah duga saya. Tergamak awak buad saya mcm niy. rupe nyee awak nak tinggal kan saya. Daa la aku ta harap ape lagi dari kau, just doakan moga kau bahagia dgan dia. Thanks coz tipu aku. Bagi harapan palsu untuk aku. Aku ingat kau lelaki yang baek sgat2. tapi tak kan. Oke tak apee. Daa laa aku saket atie. Byee Syafiq Bin Yusof :'] , moga kau kekal dgan perempuan tuh </3


Terima Kasih Allah <3 sentiasa ade di sisi Yana :D

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google