Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 25 April 2012 | 07:20 | 0 Atasinchi
Kenapa kau buat aku mcm niyy. What mean off all that Faris? Kau chat dgan girls kau kata aku kawan kau, kau anggap aku macam tu jea kan. Ya Allah sakit nyaa hatii niyy. Aku menangis taip citer niyy kat blog aku. Aku daa mula sayang kau sgat2, aku izinkan kau contect ex gf kau. Sebab aku tak suka nak kongkong siapa2. Aku beri sepenuh kepercayaan aku untuk kau. Sepenuh nyaa. Tapi kenapa ini yang kau balas? KENAPA?

Niy chat dia dengan girls tuu :'(
somebody : liye yana
Faris : liye? haha
Somebody : haha .sala taip liya yana *adeh marah bf nye
Faris : mrah la.cehhh knon :D
Faris : dia kwan lme sy tapi kcian kt dia
dia bru lepas ptos.
sy nk dia happy balik je.

Hah apa niyy. Serius sedihh yang amat sangat. tktau nak cakap mcm mane. Tergamam aku baca chat niyy. Ya Allah Kuatkan aku :']
Yes NURLIAYANA kuat dan tabah. Tk boleh sedih2 :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google