Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 19 April 2012 | 02:16 | 0 Atasinchi
 Faris. Masa saya baru putus awak dengar masalah saya dengan Afiq kan. Tak ada tempat nak ngadu lagi, awak sudi dengar soo saya cerita. Awak kata saya bodo coz senang sgat nak sayang dekat lelaki. Sakit hati awak cakap mcm tu, but oke terima la kata2 tu coz mybe memang saya bodo :'( Ermm time putus tu sedih sgat2, awak ada chill kan saya. Buat saya gembira, buat saya lupa yang saya baru putus. Hah rasa tenang sgat, after tht saya buat FAKE relay dengan awak, sebab nak sakitkan hati Afiq tu. Biar dia rasa apa yang saya rasa. Sejak kita buat FAKE tu kita makin rapat kan.

Since dulu lagi saya da sayang awak Faris, but time tu awak couple dengan girls laen, soo saya tknak ganggu hubungan org laen. Tknak jadi perosak :']. Kita penah jumpa kan? Time tu saya form3. HAHAHA awak comel time tu, sukaaa xP Fatt yang kenalkan saya dengan awak kan ^^

Awak ajak saya cople. Omayy terharu gila. Awak post kat wall awak kan. Oke Yes! saya terima awak. sebab saya sayang awak. Faris, saya rasa happy sangat awak hadir dalam hidup saya. Macam mimpi jea kan, dulu kita just kawan jea. But skarang u are mine Faris, ingat tu u are mine oke.  Kebahagiaan saya hadir bila ada awak. Awak ubat luka kat hati saya niy. Saya bersyukur pada Allah sebab temukan saya dan awak. Saya nak sentiasa ada di sisi awak saat susah dan senang, saya ikhlas sayang dan cinta awak. Tak ada paksaan daripada mana2 pihak xD Lepas niyy jgan la ragu2 dengan saya, saya tak suka la. And jangan ABAIKAN saya oke >.<

*curi gambar dari fb :p

  ♥ Thanks FARIS. ILOVEDAMNMUCH Gemuk   
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google