Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 17 May 2012 | 01:50 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum.

Hi All. Hope semua sihat and happy2 oke :) ermm hati tengah rungsing niy sebenarnya. Apa sala Yana kan. Iez tk cm dulu da. dia dah lain, da berubah. Lain mcm je dia skarang Yana tengok. Sumpah sedih dengan perubahan dia. Terasa yang amat sangat. Awak cakap saya merepek. Yupss mybee saya merepek. Tapi kata hati saya tk penah salah awak. Awak memang dah berubah :'(

Saya sayang kan awak sangat2. Please jangan tinggalkan saya :')
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google