Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 4 October 2012 | 09:44 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum readers,korang sihat tak? macam mana dengan hari nih.Korang happy tak? Yang nak PMR tuh,dah study belum?minggu depan dah exam kan.SPM? boleh dikatakan lagi 31 hari lagi=sebulan la tuh.Takut? belum lagi kut.Actually tak payah rasa takut sebab benda nih boleh buat kita rasa stress bila dalam dewan peksa nanti.

Aku nak bagitau yang aku sayang Yana sangat.Dah lama kitorang tak otp.Aku rindu dia sangat sebab dah takda orang nak manja2 dengan aku nih.Takda orang nak teman aku lagi malam2.Phone aku nih dah boleh lelong rasanya sebab sunyi sangat tanpa text,call dia.Tapi sebenarnya hari2 dia contact aku tapi kejap je.Sampai semalam dia kata dia sunyi sangat sebab aku takde text dia.Aku nak text dia tapi aku tak berani lah.Aku taktau kenapa.

Awk,saya cintakan awk lagi tau.Tapi kenapa ha? sy tktau kenapa hati saya susah nak lupakan awk.Saya tak sampai hati nak buang cinta saya nih pada awk sebab saya ikhlas mencintai awk.Awk tak nampak kan semua pengorbanan saya pada awk sebelum nih.Saya dah cuba awk untuk lupakan awk.Even saya cakap saya nak lupakan awk tapi setiap solat saya akan doakan supaya kita takkan terpisah lagi.Tapi sebenarnya kita semakin jauh kan.Saya dapat rasa yang awk dah jauh dari saya.Saya rindukan sayang saya dulu.Awk please come back to me!!!! *nyerit dalam hati*

Aku asyik dengar je orang cakap yang dia dah tak sayangkan aku lagi.Betul ke apa yang diorang cakap tuh awk? Tapi kenapa awk? Mana hati awk nih? Awk tak kecian ke pada saya nih ha? Siang malam saya fikir pasal awk je.Saya berharap yang awk akan kembali pada saya nanti.Tapi bila? Nak bagitau korang yang petang tadi aku mimpi si Yana tuh.Aku mimpi yang kitorang nih dah baik sangat sampai dia call aku,dia cakap nak date.Aku pun tktau lah kemana tempat yang aku pergi tuh.Lupa suasana tempat tuh.Aku siap bawak DSLR dengan Teddy yang besar untuk dia.Berapa kali aku pusing tempat yang luas tuh.Tiba2 ada orang tuh cakap yang Yana tak jadi datang."Dia dah tipu kau,kau takkan dapat jumpa dia lagi",orang tuh kata tapi aku tetap nak cari Yana.Dalam mimpi tuh,aku pakai jubah warna putih.Apa makna semua tuh? 

Aku berharap sangat sebelum aku hembuskan nafas yang terakhir,biarlah aku gembira macam dulu.Aku nak bersama dengan dia kejap je.Kalau tak boleh pun,aku tetap nak.Asalkan sebelum aku dah takda nanti.Sejak kebelakangan nih,aku banyaklah mimpi pasal benda2 camni.Aku dah nak mati mungkin tapi aku tetap hanyut dengan duniawi nih.Bilalah aku nak bertaubat kan? 

Yana,saya tak boleh nak lupakan awk lah.Tolong jangan paksa ea.Nanti lain yang jadi.Saya terpaksa block awk kat Facebook,Twitter sebab saya takna sakit hati.Saya akan rasa jealous bila tengok awk cakap pasal orang lain.Awk faham saya k.Saya nih bekas pakwe awk bukan kawan awk.Jadi,no wonderlah kalau saya camni kan.Kalau saya dah okay,saya akan unblock awk balik ea.Buat masa nih biar hati saya tenang balik.Awk,cuba awk ingat semua kenangan kita dulu.Awk tak teringin nak macam dulu balik ke.

p/s : saya akan doakan yang terbaik untuk orang yang saya sayang :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google