Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 24 September 2012 | 06:33 | 0 Atasinchi
Hai korang.Tittle kat atas tuh macam best kan bunyiknya tapi dalam hati sedih tau.Haha.Sebenarnya aku dengan dia dah takda apaII kaitan pun.Kawan ke? musuh ke? takda apa kan *sedih* tapi apa boleh buat kalau tuh yang dia nak.Dia nak aku lupakan dia sangat.Sorry lah ye Yana.Bukan senang saya nak lupakan orang nih macam saya lupa subjek sejarah tuh ^^

Hari nih boleh dikatakan sehari kitorang tak contact.Balik sekolah tadi adelah aku try call dia tapi dia tak angkat pulak.Aku nak dengar suara dia jugak kan.Rindu la wehh kat awak.Actually petang tuh ada tuition kat sekolah dan ingatkan takna balik tapi hati nih nak sangat call awak kenalah balik jugak.At least aku dah try nak contact dia kan.Penat sangat hari nih taktau apa je yang aku buat sampai penat camni.

Petang tadi lepas balik tuition,family aku ada nak g Giant.Follow lah kan.Dah lama tak ikut diorang g shopping nih.Selalu dengan kawan je.Time nak balik tuh ada lah  stay kat depan kedai kasut tuh.Then ada perempuan panggil aku "Faris" aku pun tengoklah dia.Aku tak cam betul siapa dia.Aku pun buat kenal lah dengan senyum je.Dia tanya aku dah putus ke Yana.Aku diam je taktau nak jawab apa.Aku pun jawablah tak sebab aku tak berani nak cakap dah putus dengan dia even dah lama putus.Tak sangka ramai jugak yang tau aku dengan Yana nih macam mana kan.

Tapi sorrylah korang,aku tak dapat nak jaga Yana lagi lah.Aku dah kalah pun.Takda lagi second chance untuk aku.Kitorang akan terus loss contact sampailah............... kan.Aku nak sangat jaga dia sebagai kawan pun takpe lah.Biar dia ada di depan mata aku sebelum aku takda nanti.Aku nak habiskan masa hidup aku nih dengan orang macam dia je.Dia benci aku ke,takna aku ke,aku dulik apa.Asalkan aku akan tetap perjuangkan cinta aku.Hebatkan laki macam aku nih.Haha

Aku harap dia akan terus single sampailah aku habis SPM nanti sebab aku nak habiskan masa aku dengan dia.Tahun nih aku tak dapat nak hang dengan dia sebab busy dengan SPM.Maafkan saya tau.Setiap hari saya nak ceritakan masalah saya pada awk tapi kan daya kita dah takda apaII lagi kan.Saya nak text awk sangat tapi segan lah.Orang dah tak sudi yang saya nak dekat awk sangat kenapa kan.Pelik kan saya nih.Haih

Tadi saya happy kejap sebab dia text.Nak call awk je tapi takpelah saya tak mampu semua tuh.Saya sedar kat mana kedudukan saya dalam hidup awk."Lupakan saya" memang tak boleh nak lupa awk lah.Sorry ea awk.Saya bukan laki yang jenis camtu.Saya open,friendly.Buat apa saya nak benci awk dengan terpaksa kan.Apa saya dapat? Awk doa je lah ea supaya saya cepat lupakan awk.Awk janji dengan saya ea jangan couple dengan sesiapa lagi k.Saya nak rapat dengan awk lepas SPM nanti.Saya tunaikan semua permintaan awk tuh.Then awk nak saya lupakan awk pun,saya akan buat,Saya nak tebus balik kesalahan saya.

Hah pasal yang text perempuan tuh kan,saya nak share masalah je dengan diorang.KadangII rindu kawan lame sebab takkan lah bila saya couple,saya mesti tak boleh kawan dengan diorang tuh.Minta maaf pasal tuh.Terpulang nak percaya ke tak.Tapi biasanya awak memang tak percaya kan.Saya dah banyak buat silap pada awk secara tak sengaja.

Itu je nak share hari nih.Takdelah interesting sangat kan.Dah la aku nak study pulak.Kepada Yana yang tercinta,I LOVE YOU SAYANG,GOODNIGHT,SWEET DREAM,BYE <3

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google