Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 21 June 2012 | 03:16 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :')

tengok tajuk? entaa la kenapa la kan mesti jadi mcm niyy. what is my fault? kadang aku rasa mcm aku ni tak patut hidup. kadang aku lemah sgat. malam2 aku dduk dalam bilik sorng2. terkenang balik semua benda yg aku da buat. aku takpena gnggu life org, tapi kenapa org slalu cari mistake aku, laga2 aku dgan kawan2 aku, sometime dgan family aku sendiri. kenapa semua org tak puas hati dgan apa yg aku buat.

kawan aku makin menjauh dari aku, aku tak kuat, lemah sgat2. dalam setiap solat dan sujud aku aku minta semua org bahagia. tak apa kalau aku tak bahagia. yg penting semua org kat sisi aku bahgia. tapi apa yg aku dapat? hampir setiap hari aku menangis.

Umi aku? dia la org yg sangat penting dalam life aku.tapi dia always busy. pagi dia pegi keja. petang nnti dia balik. malam je waktu aku dapat meet umi. tapi aku tak dapat nak share ape2. mybe dia penat tu yg dia mlas nak dngar cite aku kan. tak apa la. aku kena trima juga kan.

Papa? ok dia tak kan pena nak dngar apa2.dia jenis tkna amik tau cite aku. kadang aku sdih sgatt. aku tgok org lain manje2 dgan ayah diaorg tapi aku lngsung tak :'(

boleh tak korang yg rasa aku buat salah please nasihat kan aku. takperlu la nak laga2 kan aku dgan sapa2. hari tu aku gaduh dengan kawan baik aku sendrie. peh tersentap aku bila dapat text dari dia. serius sedih yg amat sgat :'(( Untuk Nadiah Hassanah if terbaca blog yana. yana nak minta maaf. Yana syg nad sgat2. lebih dari segala nya. mybe yana bnyak menyusahkan life nad kan. tapi tak terniat nak buat cmtu kat nad.untuk Najiha Batrisya if baca blog yana. Yana pun nak minta ,maaf sgat2. hope persahabatan kita kekal selamanya. Hamiza pun sama oke. Apa pun yana syg korang sgat2 :)



Fariss. im sorry for all my mistake.tapi patut ke u buat i mcm ni? u buat i mcam i niy scndle u bukan gf u. teruk sgat ke i niy faris? since u hadir dalam life i. i always happy. but now u have been change, tak macam faris yg dulu., first2 yg i kenal.i admit dgan semua mistake yg i buat faris, but jgan buat i mcm niyy. i takpena ada jantan lain. and tak kan pernah trfikir nak ada jntan lain. thanks for say that to me. i tak sngke u akan berubah cm niy skali kan. i tak suka faris yg sekarang i suka and syg faris yg lama. yg take care pasal i, percaya i. u tak mcm tu faris, u da brubah. i takbole tak ada u faris, tapi u yg makin mnjauh dari i. u suruh i makan ubat. jaga kesihatan tapi untuk apa if u sndrie da tak syg kan i? untuk apa? i rajin makan ubat sebab u nak i sihat mcm dulu, tapi bila u da mula HATE me.baik i stop makan ubat, i stop everything and i akan jadi yana lagi kejam. u selalu salah kan i if ite gaduh. ok tak apa i memang salah. salah buat u kecewa and merana, seksa dgan i. mesti u mnyesal kenal i kan.lepas ni if i dgan u betul2 putus, i akan doakan kebahagiaan u selama nya. hope after this u akan meet dgan girls yg lebih baik. lebih caring pasal u, lebih syg u, lebih hrgai pengorbanan u, segalanya lebih la kan :) i nak yg terbaik untuk u faris. i lemah bila u takde. Apa pun jadi hati i akan ada nama u je faris. mybe i tkpena tunjuk kan rasa syg i kat u kan? ye i jenis tak pndai nak menunjuk2. Tapi Serius i sayang u sgat2 Mohamad Faris Idham B. Zainurin.


P/S : Korang jgan salah kan faris ok. ni semua berpunca dari Yana. Yana yg bnyak buat silap. kenapa tak ada sapa yg snggup dngar kisah yana? umi busy, papa lagi la tak. peneman yana hanya la Dairi Yana and Blog ni. :')
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google