Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 23 June 2012 | 08:09 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum.

Hi Semua :) *fake smile je tu. Mood tak ok ni. Buka je blog idea nak menaip terus hilang. HAHA itu la fact yg aku hadapi setiap kali aku nak menaip kat Blog ni :D Idea Please *kejam mata tarik nafas dalam mulakan bismillah <3 Hah idea dah datang xD #yeye je minah sorang ni

Bila fikir balik kan silap ke aku ni? semua salah aku kan. kalau bole smua bnde kau nak cite kat org. cite segala perangai buruk aku kat org lain. kau cite kat perempuan lain tau tak, nak tau apa aku rasa? rasa macam terhina sgat. macam aku ni teruk antara kalangan perempuan lain. Yes bagus memang aku teruk,hina. lagi lagi apa?

Aku memang syg kau sgat2. tapiii, hm enta la. Kau MENYESAL ke Couple dgan aku? mesti kau menyesal kan?Kalau kau rasa nak tinggalkan aku. aku terima and redha, aku tak layak untuk kau kan. Cepat la fikir apa yg patut eh. *act aku tkna putus. :'(

Yana tak kan pernah stop doa hope sgat relay ite kekal selama nyaa. Yana syg Iez sgat2. Yana perlu kan Iez. Yana nak minta sgat tolong jgan cite apa2 kat perempuan yg Yana benci, hmm Yana tak suka Iez. Please faham Yana. demi relay ni yana ikhlas syg Iez. Cinta kan Iez sepenuh hati Yana. Even ite bnyak gaduh Yana tak pernah stop sygkan Iez. Maaf sebab tak pernah tunjuk cara Yana syg Iez. Yana tak pndai nak melayan kerenah Iez kan. I'm Sorry. Love You Faris :)

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google