Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 24 June 2012 | 03:50 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum.

rasa bersalah, rasa kecewa, sedih. semua rasa yg tak elok ada kat aku now! hari ni 24/6/2012 tepat pukul 5.57 petang aku buat orang yg aku syg and hargai menangis. aku dngar segalanya dari mulut dia. dia cakap semua kat aku. macam2 dia luah kan dekat aku. *time tu aku tahan air mata :'(

Dia luahkan segalanyaa. sepanjang aku dengan dia couple tak pernah aku dngar dia serius macam tu. Aku salah, silap sgat. aku cita pasal lelaki lain sedangkan aku ada dia.buat status pasal lelaki lain. puji lelaki lain. aku buat smua tu tanpa fikir perasaan dia. apa yg dia rasa. Ya Allah apa aku da buat ni? hancur kan hati seorang lelaki yg amat menghargai aku. lelaki yg sayang kan aku, setia dengan aku. Semua dia buat utk aku. aku pulak tak nampak pengorbanan dia. *bodoh la aku kan :'(

dia cakap non stop, aku da mula nak nangis. *akhirnyaa aku nagis jugaa, mengalir air mata ni. :')
Faris dia pun dah mula nagis, Ya Allah berdosa nya aku menyakiti hati lelaki yg ikhlas syg and cintakan aku. dia nagis ke?aku salah dengar ke?Yes dia nagis. dia nagis sebab aku, perempuan yg tak pandai nak hargai dia. Silap aku kat dia besar sgat. Kenapa aku ni bodoh sangat hah?

Dia still layan aku dengan baik even aku dah lebih kan lelaki lain. Hm aku rasa malu dengan diri sendiri. dia da tegok result exam aku.then dia cakap why teruk? hm teruk kan result aku. just cakap lemah.yes aku memang lemah bab kira2 ni.seksa jiwa raga aku bila nak jawab exam ><

hm dah la tkde mood nak cakap lagi. aku tga sedih ni. layan game lagi best. byee.

Faris syg minta maaf ye. :'((
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google