Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 18 July 2012 | 06:46 | 0 Atasinchi
hai hai. ok dah lama tak update apa2 kat blog ni kan.did you miss me?haha merepek :D

Jom start membebel and berceloteh.ok first nak cakap i hurt with love.kecewa ok.but pejam mata kuat kan iman,ingat segala susah senang kita kan. yes sememang nya saya kecewa dgan semua yang awak btau kat saya.malam tu saya tak tentu arah.dah macam org gila pun ada.time tu tga ngis,mengalir macam apa,takna stop airmata ni mengalir,sebab kan hati kecewa dan sakit.saya menangis sepuas puas nyaa.time tgah nagis tu.ttbe phone brbunyi*lagu begini caranyaa :D ouh Jiha call rupanya.mula2 takna angkat,last2 angkat juga,jiha terkejut k dgar saya menangis mcam apa.dia dah mula risau.i said jgan risau la Jiha.im ok la.bukan sala dia jiha,sala yana sebab takbole nak tunjuk kan kasih syg kat dia.

Jiha kuat saya balik.dia buat lawak bodoh ok.mula2 takna gelak,last2 tegoda dgan lawak dia tu.tergelak juga akhirnya.thanks kawan alwys hadir ketika saya memerlukan awak.

3hari rasanya gadu sebab Capital K.haha macam bodoh je.padahal saya dah janji tak kan ngis sebab awak lagi.tapi malam tu saya down sangat2.saya sedih awak.lepas jiha call tu.saya solat isyak,saya mohon tunjukkan jalan penyelesaian untuk hbungan kita ni.Saya nagis awak,nagis jee.saya minta Allah kuat kan terus hubungan kita jika awak jodoh buat saya.

awak nak tahu kenapa saya sayang awak?saya syg awak sebab rasa tu hadir dgan sndiri nya.Saya bahagia dgan kehadiran diri awak.awak buat saya tersenyum semula.awak tahu?tak rasanya.saya tahu awak saya tak sehebat ms.K tu.dia perfect kan.awak sendiri cakap dekat saya.saya tahu semua tu,dia sangat2 perfect.dia la ciri2 wanita yg awak nak.saya minta maaf sebab saya takbole jadi mcm dia. saya tak perfect awak.maafkan saya.Allah dah jadikan saya sebagaimana diri saya sndiri.

tapi alhamdulillah now kita dah ok balik.hope sgat kenangan lama awk dan dia simpan la baik2.saya tak kisah,but please hargai saya.saya betul2 ikhlas dgan awak.saya benar2 syg awak kerana Allah.thanks juga sntiasa ada di sisi saya,nasihatkan saya.thanks awak :D saya sayang awak Faris Idham

saya nak ucapkan ribuan terima kasih to my beloved friends.Nadia.Jiha. And Miza.Thanks sebab hadir dalam life Yana.buat Yana tersenyum bila yana sedih,kongsi masalah kita samasama kan.thanks sgat2.korang semua the best tau :D
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google