Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 28 July 2012 | 01:03 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum. Hai semua.
hah taktau la kenapa tetibe je rajin nak update blog ni.selalu nyaa malass je :D *kena tegur dgan faris tu update*

Mula sesuatu dengan Bismillah :) tarik nafas dalam2.cari idea cepat :D *hah idea datang*
oke mula2 aku nak cakap Thanks pada smua yg wish birthday utk aku,smpai nak naik lenguh tgan aku, balas wall post kat Fb tuu. Btw thanks oke.

Aku dapat call free laa.malam tadi bergayut dgan Faris sampai pukul 3.30pagi.wah dalam sejarah tido cmtu lambat.naik rabak mata aku.tapi yg pelik nyaa aku tak ngantuk pun.siap bole bgun awal pagi tdie.al maklum lah kan.Birthday Girl kan ^^ *berlagak jap*

Seronok wooowwww dapat OTP dengan si Boyot tuu.mula2 dia badmood.takut aku tau.dah la dia lmbat wish.dia org ke-4 tau yg wish.ishhh sedih betul laa.tapi tkpee la.dia busy oke,busy :D Kita paham dia oke :) Borak dgan si Boyot tu macam apa dahh.seronok okeee.

Paling yg buat aku rasa terharu adalah.masa umi nak pegi keja pagi tdie dia bagi kiss dekat dahi aku.thanks umi.rasa nak ngis jee.dia ingat hari keramat anak dia ni kan.even dia marah and garang2 aku tetap syg umi aku sorg tu.Masa umi kat tmpat keja dia bagi text kat aku wish lagi utk aku.dia doakan kbaikan utk aku.thanks umi. akak syg sngat2 dekat umi.terharu amat sngat bilaa umi buat cenggitu.syg betul dia kat anak dia yg sorg nii :D

btw Happy Birthday To Me, Happy Birthday to Me, Happy Birthday To Me :D
16 tahun dah. Tua kan, tapi awet muda,haha gelak ramai2 perasan je minah senget ni kan.takpe2 saja puji diri sndrie.tkde sapa sudi puji kitaa nii.







Budak tersebut sudah besar ok xD ok laa byeettt.penat da mengahadap komputer nii =='

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google