Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 10 September 2012 | 05:28 | 0 Atasinchi

Hai semua,guess who yang update blog nih sekarang.Siapa???? Faris Zainurin lah.

Nampak tak title kite kat atas tuh *bukak mata besar2* kalau tak nampak jugak,dah boleh pakai spect sangat.Semalam kan (9.9.2012) kitorang  YanaIez baru je masuk 5 bulan.Baru lagi kan,aku tau sangat.Tapi sepanjang 5 bulan tuh,macam-II benda berlaku kat kitorang.

Hobi kitorang selalu gaduh baik,gaduh baik sampailah sekarang *sweet kan* puihhh sweet camni.

Pada suatu hari nih,kitorang tak contact langsung.Kitorang makin jauh,buat hal masing-masing.Kenapa???? sebab aku busy sangat.aku busy dengan trial spm aku nih.Aku kena follow tuition,buat tuh buat nih.Penatt wehhh tapi.......kan.Si Yana tuh pikir lain pasal aku.Dia cakap aku dah abaikan dia.Ehh tak lah sayang.jangan pikir camtu ea.Nak mintak tumbuk ke????Biy betul-betul busy dengan trial lah *kan dah bagitahu* tapi sayang tetap dengan jawapan tuh.

Sayang,kenapa sayang tiba-tiba berubah nih.Text biy tak reply.Paling sedih bila dia tak reply then aku call dia.Dia cakap " syg kat umah kawan syg nih" *apa kena mengena nih*.

Walaupun biy sakit hati tapi biy tetap sabar.Biy faham sayang.Biy takna sayang marah,sakit hati,sedih.Malam semalam,kitorang contact balik tapi still tak baik.Puas biy pujuk sayang semalam sebab terkejut dapat text dari dia " syg nak ite pisah.after syg habis spm,IF ada jdoh ite getbck blik.but for now ite boleh brkwan " tadaaaa.Happynye aku time tuh tak terkata.Kalau ada pisau kat sebelah,dah lama aku tikam phone tuh.Hahaha.Gila nak tikam diri sendiri.Bodoh namanya.

Aku nangis-nangis cakap dengan dia sebab aku tak sanggup nak hilang dia.Seriously,I Love You Crazy Much Yana.Aku tak sanggup hidup kesepian tanpa kau.2 tahun tuh bagi aku sangat lama.Macam-macam boleh berlaku pada kita sayang.Aku dah taktau nak pujuk camna lagi malam tuh.Air mata aku bercucuran sepi seperti hujan gerimis di malam hari.cehhh ngarut.Kalau boleh,aku nak meet parents dia malam tuh jugak,nak mintak restu tapi ecoknye aku ada paper sejarah.Satu apa aku baca tak masuk.Aku pikir dia je.Dia mungkin taktau betapa sayangnya aku pada dia,tapi Yang Maha Berkuasa tahu apa yang aku rasa.Sedih yang tersangat malam tuh.Aku tidur dengan air mate je.Bestt sangat.
*setiap malam biy camni*

Sayang,sayang tau tak yang biy cintakan sayang sangat.Kenapa sayang pilih jalan camni kan.Tak kesian pada biy ke.Biy nak buat apa sepanjang takda sayang.Biy nak macam dulu balik.Macam mula-mula kita couple dulu.Sweet sangat.Sekarang nih Sour sangat.Sayang,biy tak penah terfikir nak putus dengan sayang.Tapi sebab semua nih,biy undur diri.Biy hormat keputusan sayang.Biy tak boleh buat apa.Biy tak macam bf sayang *tak boleh nak tegur* so k.Biy faham sayang.Biy buat nih based on you.I'll go for you and for him.You want to take care him right,so please do your responsibility  for him.As a boyfriend,i'll support you from behind.I give up in this shit moment.I'll try to forget you if i want.I know this is so difficult for me but i'll do it for you.I always remember this words " Biy,I Love You So Much ".I know this fucker shit words meaningless for me but it's so meaningful for my soul and kind love.Let me die in your arms.Please put my little love in your heart k.To him : Please take care for my lovely princess k.I know that you're lonely now.You had break with your girlfriend and now please don't do it again.Thanks for make my life crush like a nerves expose in my blood.*basah keyboard*

Korang,please tengok-tengok kan Yana k.Dia dah choose jalan dia untuk stay with that fucker boy.And to all couples,jagalah hubungan korang nih bebaik ea.Janganlah gaduh-gaduh.Kena faham each others.Jangan jadi macam YanaIez k.Take note for that.Aku akan terus post dalam blog nih apa luahan hati aku.Bubye to all reader.Thanks for being my lovely friends <3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google