Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 22 September 2012 | 19:55 | 0 Atasinchi
Hai kepada yang reader.Ada ke? tak kisah lah.Good Morning kepada semua kawan-kawan aku yang sombong macam artis lah konon tuh :D Post aku yang nih pendek je lah.Korang sihat? dah mandi? basuh kasut? study? Macam mana nak start kan.Aku taktau lah.Idea please!!!!

Okay nak citer nih.Lama aku tunggu si dia tuh untuk reply text aku yang tak seberapa tuh.Dia kata kitorang kawan tapi kenapa mesti nak macam tuh.Itu bukan kawan kan.Aku dah cakap dari awal yang kita tak boleh kawan sebab masingII dengan ada perasaan ______________.So,mane boleh terus nak kawan.Nak hilangkan perasaan tuh semua mane boleh.Take time tau.

Aku tunggu lah punya tunggu dari malam semalam sampailah pagi tadi,takda respon pun dia bagi.Maybe dia tengah tidur? takda kredit? Lantaklah.At least aku ada jugak wish kat dia.Now dia tak habis-habis cakap aku ada gf lah.Mana ade awak oi.Saya nak cari gf amek masa yang lama tau.Pun malas nak cari lagi sebab semua sama je.Couple then Break.Apakah keistimewaannya? Seriously,saya takda gf pun.Sesumpah lagi nih.Hee

Saya cakap saya ada gf sebab nak cover malu awak.Saya malu dengan awak sebab saya macam orang gila yang nak manja-manja dengan awak tak dapat.Awak,kalau nak kita jadi kawan pun,janganlah layan saya macam_______ kan.Saya bukan takde perasaan semua.Saya memang terasa bertepuk sebelah tangan.Tuh sebab saya terpaksa tipu cakap saya ada gf sebab saya takna awak geli nanti.Awak pun tak suka kan saya lebih-lebih.

Bercinta dengan imaginasi ^^ memandangkan awak dah terus camni,teruskan je ea.Saya pun rasa saya macam taj diperlukan lagi dalam hidup awak.Awak nak saya macam dulu,saya dah buat pun.Friend is better than couple kan.Saya terima segalanya.Saya yang merasa pengorbanan nih.Bukan senang saya nak serious dalam coupleII nih.Tapi bila dah serious,hampehhh.....

Kepada girl yang aku pernah game tu dulu,aku minta maaf okay.Bukan niat aku nak game korang tapi nak balas dendam sebab aku pernah kena game dengan gf aku dulu.Maybe sekarang nih aku pulak yang kena kan.Cepat betul balasan dari Allah kepada hambaNYA kerana nak sedarkan hambaNYA yang sering melakukan kesilapan.Apa yang aku nak buat sekarang? Aku betulII nak dekatkan diri aku kepadaNYA.Aku semakin jauh sebenarnya dengan lalai akan tanggungjawab aku sebagai khalifah di atas muka bumi ini *nice ayatkan* 

Awak,saya akan sentiasa mendoakan kebahagiaan awak.Saya tak pernah berhenti berdoa yang semoga hubungan kita akan kekal dan kita takkan berpisah lagi.Tapi kalau dah takdir kita tak bersama,kita kena terima dengan seadanya kan.Korang,doakan aku supaya aku dapat berubah okay.

p/s : Cinta kepada Yang Maha Berkuasa lagi indah 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google