Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 22 September 2012 | 10:32 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum korang :) dah lama aku tak update blog nih sebab al-maklumlah budak spm kan.busy dengan trial spm nih.Kali nih aku tak buat karangan lagi kut sebab takde banyak aku nak share kat korang.Macam tak banyak masalah je.haha.Korang tau kan yang aku dah single? actually aku tak penah anggap yang aku single.Dalam hati aku tetap Yana oke.Jangan  bagitau dia.

Aku happy gila sebab aku dengan dia dah berbaik semula.Tapi sebagai kawan je lah.Tak boleh nak lebihII lah.Aku dah tak boleh couple dengan dia lagi.Ohhh tidakkk kan.Memang aku rasa macam hampa sangat sebab aku dah usaha nak dapatkan dia tapi dia hanya terima aku sebagai KAWAN je.Sokey lah.Kawan nih lagi bagus.Kenapa? sebab kalau couple,mesti akan putus tapi kawan memang susah nak putus.Since kitorang kawan nih kan,aku rasa dekat sangat dengan dia.

Tapi yang tak bestnya kenapa aku tak boleh anggap dia kawan aku je.Aku dah try nak anggap dia kawan aku tapi tak boleh lah kan.Nak buat camne.Takkan aku nak paksa diri aku nih.Aku kadangII sampai nak tersebut "biy" je.Aku rindu sangat dengan panggilan tuh semua.Tak boleh ke kawan tapi guna panggilan macam tuh.Mesti sweet kan.Yeker? Aku kecian sangat dekat dia sebab dia kena game dengan jantan tak guna tuh.Siapa dia? malas nak kecohII kan.

Aku dah bagitau dia pun pasal jantan tuh daripada awal tapi dia takna dengar cakap aku sebab dia dah angau dengan ayat jantan tuh.Dia kaki mengayat lah.LagiII dia ade rupakan.memanglah dapat menawan hati awak tuh.saya bukan jahat sangat tak bagi awak couple ke apa,tapi saya takna tengok awak kena tipu dengan laki je.Saya sayang awak tau kawan.Saya mesti kena jage awak even awak tak suka kan.Awak cakap saya nih la tuh la.tapi saya tak penah berhenti tolong awak.Saya nak tengok awak happy je bukan awak sedih.

Awak,kalau jodoh tak ke mana kan.Saya sebagai kawan awak,saya doakan korang akan dapat getback balik semula ok.Kita biar kawan je kan.Awak minat dia dah lama so dia lah berhak dapat awak kan.Tak guna kita couple kalau saya tak dapat awak sebagai hak saya.Dalam setiap doa,saya akan doakan kebahagiaan awak.Saya sedar saya hanya sebagai kawan awak je.Saya tak boleh nak lebihII kan.KadangII saya malu sebab saya terpaksa manja dengan awak semua.Saya rindu sangat moment semua tuh.Saya nak kita macam dulu balik kalau boleh.

Tapi sekarang Yana dah lain sikit.Dia dah mula abaikan aku balik.Adakah benda yang sama akan  berlaku balik? kalau ya,saya akan berhenti kejar awak sebab awak suka bagi harapan palsu pada saya.Saya nak kekal dengan awak tapi awak takna lah.Awak kenapa awak? Ini saya lah ex awak tuh.Kenapa awak lain dengan saya kan.hm.Saya sengaja cakap saya ade perempuan lain lah,sebab saya nak tengok awak caring ke tak.Saya nak tengok hati awak macam mane sekarang pada saya.Tapi ternyata takda perasaan cinta dalam diri awak kan.Ye lah kawan.

Semalam aku risau sangat kat dia masa dia call aku nangisII semalam.Sebab........biarlah rahsia k.Awak,,saya mimpi kita naik motor samaII macam menuju ke pantai kalau tak silap.Awal pakai baju kurung masa tuh.Masa kat atas motor tuh,awak ingatkan saya pasal relay kita duluII,moment kita bersama dan awak ingatkan saya pasal mati jugak.Dah nak sampai ajal saya ke? Masa tuh kan,awak pegang tangan saya dan awak genggam tangan saya kuatII.Awak kata awak takna lepaskan saya lagi.Saya tersenyum je.Then tibaII "Adik,bangun!!!!!" umi kejut suruh pergi sekolah.Dah terlambat sangat pukul 7 pagi.

Awak,sebenarnya ni lah yang saya nak cerita kat awak tadi tapi awak tibaII takda mood kan.Awak cakap lupakanlah pasal mimpi tuh.awak,saya tak dapat bersama dengan awak dalam dunia sebenar tapi saya nak bahagia dalam dunia fantasi tuh.Takpelah awak.Kalau awak nak berubah macam dulu pun takpelah.Awak buatlah k.Saya dah tau apa silap saya pada awak dulu.Dan saya sedang belajar nak perbetulkan kesilapan saya dulu.Kalau awak nak tau,saya tak pernah serius dalam relay sampai camni.Tapi dah tertulis yang kita akan terus berkawan kan :) 

Awak,awak jaga kesihatan tuh tau.Saya takna awak abaikan kesihatan awak tuh k.Saya risau sangat dekat awak sampai saya peningII nak demam.Tapi tuh semua untuk awak.Saya korbankan cinta saya untuk awak.Saya harap dengan apa yang saya buat semua nih,aad hikmahnya kan.Saya doakan awak akan dapat pasangan hidup yang terbaik dan penuh dengan ciriII lelaki idaman awak tuh k.Amin.......:D

p/s : Yana,saya akan terus cinte dan sayang awak tanpa pengetahuan awak <3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google