Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 12 September 2012 | 04:04 | 0 Atasinchi
Hari nih aku nak post sikit je lah.Takda benda nak share kat korang lah.Selain daripada pening kepala sebab trial nih.Hahaha.Ecok dah lah AddMath.Subject Favourite aku tuh weh.Aku suka tenung je soalan tuh.Aku tak suka jawab pun *pecah otak*.Hari nih aku rasa better sangat sebab apa kan.Nak tau ke? Sebab Yana nak getback dengan aku balik *happy gila* aku bersyukur sangat.

Semalam dia text,aku tak reply.Dia call,aku tak angkat.Aku tak boleh nak buat semua tuh.Aku takut sangat.Aku takna hati aku terus sakit.Kawan dia text aku suruh aku angkat call dia.Kawan aku pun call aku and dia suruh aku terima Yana balik.Aku pun accept lah dia dengan hati yang risau.Risau sebab ape kan? sebab biy takut sayang buat biy camni lagi.Biy sakit sangat sayang bila sayang buat biy macam nih.

Malam tadi biy baca entry yang sayang tulis kat blog nih.Biy rasa gembira sangat sebab sayang dah sedar tapi kan.Kenapa mesti ada niat nak tinggalkan biy lagi sayang? sayang couple dengan biy balik sebab kesian kat biy je kan? Semalam biy tidur awal sangat sebab happy biy dah dapat Yana balik.Sorry tak angkat call sayang ea.Biy dah tidur semalam.Pagi ecok biy bangun,biy dapat text dari sayang.Panjang sayang tulis tapi bermakna bagi.Biy takut satu ayat tuh " blik sch jgan lupe txt.syg tggu txt dari biy.tu pun klau biy nk syg lg " mestilah biy nak sayang lagi.

Biy punye risau sampai biy bawak fon g sekolah.Biy takut nanti balik lambat,biy lambat text sayang.Habis je exam tadi paper physics,biy terus amek fon call sayang.Tapi sayang tak angkat sebab sayang belum balik kan.Biy faham tuh.Biy cuma nak jadi yang paling awal antara kite.Biy tunggu sayang reply.Biy pegang fon mase tengah ride nak balik rumah takut sayang dah reply kan.Biy pun text sayang lagi.Biy harap yg sayang akan reply tak lame lagi.Tunggu punye tunggu text masuk.Yeahhh Yana dah reply.Text dari Sos Topup punye.Amek lah kredit aku tuh ea.hee.

Lama biy tunggu sayang sampai biy tak berani nak tidur.Takpe biy tetap tunggu sayang walaupun tengah penat,ngantuk nih.Sampailah pukul 5.30pm sayang baru reply.Sayang cakap "I need rest.bru blik ni.k bye2.tc" biy senyum je dapat text tuh.Biy biarkan je lah.Biy nak marah tak boleh sebab nanti sayang tinggalkan biy.Biy pun try lah buat tak kisah.Biy lame sangat tunggu sayang.Biy rindu kan sayang.Biy nak manje-II dengan sayang lagi.Tapi takpelah.Biy tahu sayang penat kan.Sayang rest je k.

Biy pelik sangat saayang.Kenapa sayang dah macam nih? sikap sayang jauh sangat macam dulu.sayang betul-II berubah sampai biy blur kenapa sayang boleh jadi camni.Sayang dah tak layan biy macam dulu lagi.Biy macam dah tak kenal siape sayang nih.Ya Allah,pulangkanlah Yana yang dulu kembali padaku Ya Allah.Aku betul-II cintakan dia :'( Sayang,sayang nak getback balik dengan biy sebab kesian kat biy je kan.Sayang still contact dengan lelaki tuh.Tak cukup ke biy pada saayang? sayang nak biy buat apa.Biy akan buat untuk sayang tapi please biy nak Yana yang dulu.Hm tapi nih semua dah terlambat Faris.Kau dah terlambat sangat.

Dia dah sayang kat lelaki tuh.Tak guna lagi kau cintakan dia,sayangkan dia tapi dia tak hargai kau Faris.Tapi kau tetap nak dia kan.Aku tak faham dengan diri kau Faris *cakap dengan diri* Biy sayangkan sayang sangat tau.Sayang,biy tau sayang dah takna biy tapi sayang terpaksa terima biy balik kan.Sayang jangan risau ea,lepas nih biy akan lepaskan sayang untuk dia.Biarlah sayang gembire dengan peganti biy tuh.Sayang pun susah nak tinggalkan dia kan.

Bagi biy gembira buat mase nih kejap untuk sembuhkan luka biy ea.Biy janji biy akan lepaskan sayang.Sayang janganlah risau ea.Biy patuh janji biy.Biy dah penat sayang.Biy nak sayang yang dulu bukan sayang yang dah berubah nih.Biy redha dengan kehilangan sayang lepas nih.Sayang pun dah takna biy lagi kan.Sayang asyik cakap pasal tinggalkan biy,jadi kawan.Biy takna semua tuh sayang.Biy nak together dengan sayang je.Sayang tak faham ke.

Biy buat semua nih bukan biy dah takna sayang.Tapi biy segan sebab sayang terima biy sebab kesian je.Sayang dah tak ikhlas cintakan biy.Cara sayang text,call semua lain.Mungkin biy tak perlu panggil sayang lagi dan sayang tak perlu panggil biy lagi.Biy nak sangat kite jadi macam dulu sayang.Sayang suruh biy tolong amek hati sayang balik kan.Biy dah try sayang,Tapi hati sayang tetap tolak biy.Mana sayang nak letak biy? Mana biy nak buang perasaan biy ni semua? setelah sayang dah janji macam-II sampai biy dah percaya sayang sangat.

Kalau biy tahu sayang akan camni dari dulu,biy akan terus dengan perangai lama biy (game perempuan) tapi biy tahu sayang memang nakkan biy dulu.Biy berubah sebabkan sayang dan sebabkan kesian kat perempuan kat luar tuh.Tapi sekarang biy yang kena game dengan sayang balik.Tergamak sayang buat semua nih pada biy.Apa silap biy sayang? biy curang ke dengan sayang? biy marah sayang? sebab biy nak sayang jadi yang terbaik untuk biy.Biy tegur je silap sayang.Sayang jugak yang cakap dulu kalau sayang ade buat salah,tegur je,sayang ingat lagi tak semua tuh?

Nur Liayana bte Abdullah Lim.Biy akan lepaskan sayang untuk dia k.Jangan paksa diri sebab nak biy balik.Sayang tak payah lah risau pasal biy.Lambat laun biy dapat lupakan sayang jugak kan *rasanya* biarlah biy tanggung semua penderitaan nih untuk cinta kita sayang.Biy sanggup berkorban untuk sayang asalkan sayang bahagia.Biarlah biy menderita seorang diri.Sayang pun nak tengok biy camni.Sayang mana sayangkan biy macam dulu-II lagi.Biy rindu semua panggilan sayang pada biy dulu.

Sayang,kalau betul nak biy,jaga biy betul-II ea.Biy takna sayang curang lagi.Biy tak ajar pun camtu kan *pegang rotan* biy nak sayang untuk biy sorang je.Takna share-II dah.Biy janji lepas spm nanti,biy akan bawak sayang meet dengan family biy.Biy pun akan try meet dengan parents sayang.Biy nak mintak restu daripada diorang.Itu pun kalau sayang berubah macam dulu balik.Kalau takna,biy akan lepaskan sayang je.Itu yang sayang nak dari biy dulu :(
Sayang,dalam cinta,kejujuran itu sangat penting dalam diri seseorang pasangan.


Sayang,take care ea.I <3 You sangat.
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
please follow back . tenkieu .
_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google